Deklaracja dostępności serwisu Ośrodka Pomocy Społecznej Ochota
Ośrodek Pomocy Społecznej Ochota zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu informacyjnego Ośrodka Pomocy Społecznej Ochota(link otwiera się w nowej karcie).
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Najpoważniejsze zidentyfikowane ograniczenia dostępności:
Niektóre zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości;
Wyłączenia
Mapy;
Dokumenty archiwalne opublikowane przed 23 września 2018 roku;
Treści zewnętrzne.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:
- Wojciech Masłowicz
- E-mail: w.maslowicz@opsochota.waw.pl
- Telefon: +48780703128
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie,
- złożyć skargę na brak zapewnienia dostępności.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę. Można również złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.(link otwiera się w nowej karcie)
Dostępność architektoniczna
Budynek ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3 - biuro obsługi klientów, załatwianie spraw
Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ulicy Walentego Skorochód-Majewskiego 3, za Halami Banacha, niedaleko skrzyżowania ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. i ul. Grójeckiej
Dojazd tramwajowy: przystanek Hale Banacha, Tramwaje linii 7, 9, 15. Przystanek Bitwy Warszawskiej 1920 r, tramwaje linii 1, 7, 9, 15, 25
Dojazd autobusowy: przystanek Bitwy Warszawskiej, Autobusy linii 136, 154, 167, 172, 186, 191, 414, 521
Wydzielono 2 strefy parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami
W pobliżu nie ma postoju taksówek
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Do budynku prowadzi 1 wejście, znajdujące się od strony ul. Walentego Skorochód Majewskiego
Ścieżka wejściowa do Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy posiada 5 stopni.
Obok, po lewej stronie znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnościami (np. dla wózków inwalidzkich), wraz z barierkami i poręczami.
Wejście poprzedzają podwójne drzwi (wiatrołap) i nie jest zabezpieczone bramkami.
Toalety dla klientów znajdują się w holu głównym
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, przenośna pętla indukcyjna znajduje się w punkcie informacji
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Strefa dla klientów:
Punkt informacji OPS (punkt znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego), przy wejściu udostępnione są dla klientów miejsca siedzące oraz pokoje indywidualnych rozmów
punkt obsługi kasowej (okienko kasowe znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego)
Sekretariat znajduje się na 3 piętrze budynku. Dostęp do pomieszczenia wymaga wprowadzenia przez upoważnionego pracownika
Budynek posiada 3 piętra oraz jest wyposażony w windę
Budynek ul. Przemyska 11
Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ulicy Przemyskiej 11, niedaleko skrzyżowania ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. i ul. Grójeckiej
Dojazd tramwajowy: przystanek Bitwy Warszawskiej, Tramwaje linii 1,7, 9, 14, 15, 25
Dojazd autobusowy: przystanek Bitwy Warszawskiej, Autobusy linii 136,7154, 167, 172, 186, 191, 414, 521
Brak wydzielonych stref parkingowych
W pobliżu nie ma postoju taksówek
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Siedziba OPS znajduje się na parterze budynku mieszkalnego.
Do budynku prowadzi 1 wejście, znajdujące się od strony ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. – droga wewnętrzna pomiędzy budynkami znajdującymi się przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 6 i 4.
Ścieżka wejściowa do Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy posiada dwuetapowe schody z podjazdem dwutorowym dla wózków dziecięcych.
Obok, po prawej stronie znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnościami (np. dla wózków inwalidzkich), wraz z barierkami i poręczami.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Toaleta dla klientów znajduje się przy punkcie informacji OPS. Nie jest dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Strefa dla klientów:
Wszelkie sprawy oraz obsługa klientów OPS odbywa się w budynku przy ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3, 02-104 Warszawa
Ośrodek znajduje się wyłącznie na parterze, dlatego nie posiada wind oraz innych środków transportu wertykalnego.
Budynek ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3 - biuro obsługi klientów, załatwianie spraw
Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ulicy Walentego Skorochód-Majewskiego 3, za Halami Banacha, niedaleko skrzyżowania ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. i ul. Grójeckiej
Dojazd tramwajowy: przystanek Hale Banacha, Tramwaje linii 7, 9, 15. Przystanek Bitwy Warszawskiej 1920 r, tramwaje linii 1, 7, 9, 15, 25
Dojazd autobusowy: przystanek Bitwy Warszawskiej, Autobusy linii 136, 154, 167, 172, 186, 191, 414, 521
Wydzielono 2 strefy parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami
W pobliżu nie ma postoju taksówek
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Do budynku prowadzi 1 wejście, znajdujące się od strony ul. Walentego Skorochód Majewskiego
Ścieżka wejściowa do Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy posiada 5 stopni.
Obok, po lewej stronie znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnościami (np. dla wózków inwalidzkich), wraz z barierkami i poręczami.
Wejście poprzedzają podwójne drzwi (wiatrołap) i nie jest zabezpieczone bramkami.
Toalety dla klientów znajdują się w holu głównym
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, przenośna pętla indukcyjna znajduje się w punkcie informacji
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Strefa dla klientów:
Punkt informacji OPS (punkt znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego), przy wejściu udostępnione są dla klientów miejsca siedzące oraz pokoje indywidualnych rozmów
punkt obsługi kasowej (okienko kasowe znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego)
Sekretariat znajduje się na 3 piętrze budynku. Dostęp do pomieszczenia wymaga wprowadzenia przez upoważnionego pracownika
Budynek posiada 3 piętra oraz jest wyposażony w windę
Budynek ul. Białobrzeska 17 – Miejsce Aktywności Lokalnej SURMA
Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ulicy Białobrzeskiej 17, niedaleko skrzyżowania ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. z ul. Białobrzeską.
Dojazd autobusowy: przystanek Rokosowska, Autobusy linii 157 (Linia od-do: Szczęśliwice-Gwiaździsta)
Parking samochodowy wzdłuż ul. Białobrzeskiej.
Brak wydzielonych stref parkingowych
W pobliżu nie ma postoju taksówek
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Siedziba MAL SURMA znajduje się na parterze budynku mieszkalnego.
Wejście do placówki znajduje się z prawej strony budynku, vis-a-vis wejścia do biblioteki.
Wejście do placówki jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
(brak schodów, szerokie drzwi).
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku znajduje się przenośna pętla indukcyjna
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Strefa dla klientów:
Wejście do MAL SURMA – przedsionek z ławką – obok, po lewej stronie biuro pracowników.
Toaleta znajduje się po prawej stronie od wejścia, posiada dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Placówka znajduje się wyłącznie na parterze, dlatego nie posiada wind oraz innych środków transportu wertykalnego.
Budynek ul. Grójecka 109 – Dom Dziennego Pobytu „Z Ochotą”
Sposób dojazdu
Budynek znajduje się w pasażu handlowym przy ulicy Grójeckiej 109, niedaleko skrzyżowania ul. Grójeckiej z ulicą Dickensa.
Dojazd tramwajowy: przystanek Dickensa, Tramwaje linii 7, 9 i 15.
Dojazd autobusowy: przystanek Dickensa, Autobusy linii 154, 128, i 189 oraz 208 i 414.
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/
Wjazd na parking od ul. Skorochód – Majewskiego.
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Siedziba Domu Dziennego Pobytu „Z Ochotą” znajduje się na parterze pasażu handlowego.
Wejście do placówki znajduje się wewnątrz pasażu, obok biblioteki i vis-a-vis baru mlecznego.
Wejście przystosowane jest dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak schodów, szerokie drzwi).
Strefa dla klientów:
Wejście do placówki – korytarz oraz pokój kierownika po prawej stronie od wejścia
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku znajduje się przenośna pętla indukcyjna
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Placówka znajduje się wyłącznie na parterze, dlatego nie posiada wind oraz innych środków transportu wertykalnego.
Budynek ul. Częstochowska 11/15
Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ul. Częstochowskiej 11/15, na parterze budynku mieszkalnego, zajmuje lokale położone obok siebie (lok. 1 i 3).
Dojazd tramwajowy: przystanek Och-Teatr, Tramwaje linii 1,7,9,14,15,25
Dojazd autobusowy: przystanek Och-Teatr, Autobusy linii 167,191,521
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Wejście do budynku znajduje się od strony placu wewnętrznego, obok znajdują się Plac Baśniowy i plac zabaw „Baśniowa”
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku znajduje się przenośna pętla indukcyjna
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Placówka znajduje się wyłącznie na parterze, dlatego nie posiada wind oraz innych środków transportu wertykalnego.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń