Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry

Wykaz rejestrów

W Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:

  • zbiór normatywów OPS - zarządzenia i wytyczne dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej,
  • rejestr pełnomocnictw i upoważnień,
  • rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • rejestr skarg i wniosków załatwionych bezpośrednio,
  • rejestr kontroli (książka kontroli),
  • rejestr zamówień publicznych,
  • rejestr umów i porozumień z instytucjami i podmiotami gospodarczymi,
  • rejestr wydawanych zaświadczeń dot. klientów,
  • rejestr wniosków o udzielanie informacji, w tym publicznej,
  • rejestr odwołań od wydanych decyzji,
  • rejestr postepowań dotyczących uprawnień do świadczeń opieki zdrowotnej,
  • rejestr upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
  • rejestr ryzyka.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba