Deklaracja dostępności OPS Ochota

Deklaracja dostępności

Ośrodek Pomocy Społecznej Ochota zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://opsochota.bip.warszawa.pl/ .

Data publikacji strony internetowej:

Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Część plików PDF lub Word może nie być dostępna cyfrowo w całości.
  • Mogą pojawiać się błędy w opisach i treściach przycisków oraz linków.
  • Brak etykiet dla niektórych pól formularzy.
  • Część stron w wersji kontrastowej nie spełnia minimalnych wymagań dotyczących kontrastu.
  • Część tabel nie dostosowuje się do szerokości ekranu.

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością tej strony internetowej prosimy o kontakt z: Wojciechem Masłowiczem — mejlowo w.maslowicz@opsochota.waw.pl lub telefonicznie +48780703128.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie strony internetowej oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w alternatywnej formie, powinna także określić dogodny sposób jej przedstawienia.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na zgłoszenie odpowiemy nie później niż w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania. Jeśli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, poinformujemy o tym wnoszącego żądanie, wskazując nowy termin realizacji, nie dłuższy jednak niż 2 miesiące od daty zgłoszenia.

W przypadku odmowy realizacji żądania, osoba wnosząca może złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich. Szczegóły procedury znajdują się na stronie Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3 - biuro obsługi klientów, załatwianie spraw

Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ulicy Walentego Skorochód-Majewskiego 3, za Halami Banacha, niedaleko skrzyżowania ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. i ul. Grójeckiej
Dojazd tramwajowy: przystanek Hale Banacha, Tramwaje linii 7, 9, 15. Przystanek Bitwy Warszawskiej 1920 r, tramwaje linii 1, 7, 9, 15, 25
Dojazd autobusowy: przystanek Bitwy Warszawskiej, Autobusy linii 136, 154, 167, 172, 186, 191, 414, 521
Wydzielono 2 strefy parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami
W pobliżu nie ma postoju taksówek
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/

Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Do budynku prowadzi 1 wejście, znajdujące się od strony ul. Walentego Skorochód Majewskiego
Ścieżka wejściowa do Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy posiada 5 stopni.
Obok, po lewej stronie znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnościami (np. dla wózków inwalidzkich), wraz z barierkami i poręczami.
Wejście poprzedzają podwójne drzwi (wiatrołap) i nie jest zabezpieczone bramkami.
Toalety dla klientów znajdują się w holu głównym
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, przenośna pętla indukcyjna znajduje się w punkcie informacji
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Strefa dla klientów:
Punkt informacji OPS (punkt znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego), przy wejściu udostępnione są dla klientów miejsca siedzące oraz pokoje indywidualnych rozmów
punkt obsługi kasowej (okienko kasowe znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego)
Sekretariat znajduje się na 3 piętrze budynku. Dostęp do pomieszczenia wymaga wprowadzenia przez upoważnionego pracownika
Budynek posiada 3 piętra oraz jest wyposażony w windę
 

Budynek ul. Przemyska 11

Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ulicy Przemyskiej 11, niedaleko skrzyżowania ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. i ul. Grójeckiej
Dojazd tramwajowy: przystanek Bitwy Warszawskiej, Tramwaje linii 1,7, 9, 14, 15, 25
Dojazd autobusowy: przystanek Bitwy Warszawskiej, Autobusy linii 136,7154, 167, 172, 186, 191, 414, 521
Brak wydzielonych stref parkingowych
W pobliżu nie ma postoju taksówek
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/

Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Siedziba OPS znajduje się na parterze budynku mieszkalnego.
Do budynku prowadzi 1 wejście, znajdujące się od strony ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. – droga wewnętrzna pomiędzy budynkami znajdującymi się przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 6 i 4.
Ścieżka wejściowa do Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy posiada dwuetapowe schody z podjazdem dwutorowym dla wózków dziecięcych.
Obok, po prawej stronie znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnościami (np. dla wózków inwalidzkich), wraz z barierkami i poręczami.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Toaleta dla klientów znajduje się przy punkcie informacji OPS. Nie jest dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Strefa dla klientów:
Wszelkie sprawy oraz obsługa klientów OPS odbywa się w budynku przy ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3, 02-104 Warszawa
Ośrodek znajduje się wyłącznie na parterze, dlatego nie posiada wind oraz innych środków transportu wertykalnego.
 

Budynek ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3 - biuro obsługi klientów, załatwianie spraw

Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ulicy Walentego Skorochód-Majewskiego 3, za Halami Banacha, niedaleko skrzyżowania ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. i ul. Grójeckiej
Dojazd tramwajowy: przystanek Hale Banacha, Tramwaje linii 7, 9, 15. Przystanek Bitwy Warszawskiej 1920 r, tramwaje linii 1, 7, 9, 15, 25
Dojazd autobusowy: przystanek Bitwy Warszawskiej, Autobusy linii 136, 154, 167, 172, 186, 191, 414, 521
Wydzielono 2 strefy parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami
W pobliżu nie ma postoju taksówek
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/

Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Do budynku prowadzi 1 wejście, znajdujące się od strony ul. Walentego Skorochód Majewskiego
Ścieżka wejściowa do Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy posiada 5 stopni.
Obok, po lewej stronie znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnościami (np. dla wózków inwalidzkich), wraz z barierkami i poręczami.
Wejście poprzedzają podwójne drzwi (wiatrołap) i nie jest zabezpieczone bramkami.
Toalety dla klientów znajdują się w holu głównym
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, przenośna pętla indukcyjna znajduje się w punkcie informacji
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Strefa dla klientów:
Punkt informacji OPS (punkt znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego), przy wejściu udostępnione są dla klientów miejsca siedzące oraz pokoje indywidualnych rozmów
punkt obsługi kasowej (okienko kasowe znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego)
Sekretariat znajduje się na 3 piętrze budynku. Dostęp do pomieszczenia wymaga wprowadzenia przez upoważnionego pracownika
Budynek posiada 3 piętra oraz jest wyposażony w windę
 

Budynek ul. Białobrzeska 17 – Miejsce Aktywności Lokalnej SURMA

Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ulicy Białobrzeskiej 17, niedaleko skrzyżowania ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. z ul. Białobrzeską.

Dojazd autobusowy: przystanek Rokosowska, Autobusy linii 157 (Linia od-do: Szczęśliwice-Gwiaździsta)
Parking samochodowy wzdłuż ul. Białobrzeskiej.
Brak wydzielonych stref parkingowych
W pobliżu nie ma postoju taksówek
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/

Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Siedziba MAL SURMA znajduje się na parterze budynku mieszkalnego.
Wejście do placówki znajduje się z prawej strony budynku, vis-a-vis wejścia do biblioteki.
Wejście do placówki jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
(brak schodów, szerokie drzwi).
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku znajduje się przenośna pętla indukcyjna
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Strefa dla klientów:
Wejście do MAL SURMA – przedsionek z ławką – obok, po lewej stronie biuro pracowników.
Toaleta znajduje się po prawej stronie od wejścia, posiada dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Placówka znajduje się wyłącznie na parterze, dlatego nie posiada wind oraz innych środków transportu wertykalnego.

 

Budynek ul. Grójecka 109 – Dom Dziennego Pobytu „Z Ochotą”

Sposób dojazdu
Budynek znajduje się w pasażu handlowym przy ulicy Grójeckiej 109, niedaleko skrzyżowania ul. Grójeckiej z ulicą Dickensa.
Dojazd tramwajowy: przystanek Dickensa, Tramwaje linii 7, 9 i 15.
Dojazd autobusowy: przystanek Dickensa, Autobusy linii 154, 128, i 189 oraz 208 i 414.
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/

Wjazd na parking od ul. Skorochód – Majewskiego.
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Siedziba Domu Dziennego Pobytu „Z Ochotą” znajduje się na parterze pasażu handlowego.
Wejście do placówki znajduje się wewnątrz pasażu, obok biblioteki i vis-a-vis baru mlecznego.
Wejście przystosowane jest dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak schodów, szerokie drzwi).

Strefa dla klientów:
Wejście do placówki – korytarz oraz pokój kierownika po prawej stronie od wejścia
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku znajduje się przenośna pętla indukcyjna
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Placówka znajduje się wyłącznie na parterze, dlatego nie posiada wind oraz innych środków transportu wertykalnego.

 

Budynek ul. Częstochowska 11/15

Sposób dojazdu
Budynek znajduje się przy ul. Częstochowskiej 11/15, na parterze budynku mieszkalnego, zajmuje lokale położone obok siebie (lok. 1 i 3).
Dojazd tramwajowy: przystanek Och-Teatr, Tramwaje linii 1,7,9,14,15,25
Dojazd autobusowy: przystanek Och-Teatr, Autobusy linii 167,191,521
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie: https://www.wtp.waw.pl/

Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Wejście do budynku znajduje się od strony placu wewnętrznego, obok znajdują się Plac Baśniowy i plac zabaw „Baśniowa”
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Placówka znajduje się wyłącznie na parterze, dlatego nie posiada wind oraz innych środków transportu wertykalnego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Budynek ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3 - biuro obsługi klientów, załatwianie spraw

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, przenośna pętla indukcyjna znajduje się w punkcie informacji
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Budynek ul. Przemyska 11

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Budynek ul. Częstochowska 11/15 Centrum Wsparcia "Moja Rodzina"

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, przenośna pętla indukcyjna znajduje się w punkcie informacji
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Budynek ul. Białobrzeska 17 – Miejsce Aktywności Lokalnej SURMA

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku znajduje się przenośna pętla indukcyjna
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Budynek ul. Grójecka 109 – Dom Dziennego Pobytu „Z Ochotą”

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące
W budynku znajduje się przenośna pętla indukcyjna
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń