Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Godziny pracy ośrodka

Poniedziałek - piątek, godz: 8:00 - 16:00

Korespondencja

Korespondencję należy składać w punkcie obsługi interesanta Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy, ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3, od poniedziałku do piątku w godzinach  8.00-16.00 lub wysyłać za pośrednictwem poczty pod adresem:

  • Ośrodek Pomocy Społecznej
    Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Walentego Skorochód Majewskiego 3
    02-104 Warszawa

Z Ośrodkiem Pomocy Spolecznej mozna się skontaktować również  za pośrednictwem poczty elektronicznej osrodek@opsochota.waw.pl, lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (EPUAP) lub na adres E-Doręczeń, adres skrzynki: AE:PL-95014-54873-BJCCH-24

O sposobie załatwienia sprawy Ośrodek powiadamia zainteresowanych pisemnie w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.

Przyznawanie i odmowa świadczeń

Zgłoszenie dotyczące potrzeby udzielenia pomocy społecznej złożyć może w Ośrodku osoba zainteresowana a także każda inna osoba lub instytucja, która wie o trudnej sytuacji osoby zgłaszanej. Zgłoszenie można złożyć drogą korespondencyjną, telefoniczną lub osobiście do pracownika socjalnego.

Podstawą do przyznania lub odmowy świadczeń pomocy społecznej jest wywiad środowiskowy przeprowadzony przez pracownika socjalnego w miejscu zamieszkania osoby ubiegającej się o pomoc.

Wszystkie informacje uzyskane podczas wywiadu stanowią tajemnicę i mogą być wykorzystane jedynie dla potrzeb pomocy społecznej.

Osoby korzystające z pomocy społecznej zobowiązane są do współudziału w rozwiązywaniu swojej trudnej sytuacji.

Decyzję o przyznaniu lub odmowie pomocy podejmuje Dyrektor Ośrodka. Jest ona wydawana w formie pisemnej. Decyzji w formie pisemnej nie wymaga przyznanie pomocy w formie pracy socjalnej lub poradnictwa specjalistycznego.

Skargi i wnioski

Dyrektor lub Zastępca Dyrektora przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków i zażaleń, w każdy poniedziałek od godz. 12:00 do 16:00 po wcześniejszym umówieniu wizyty w sekretariacie Ośrodka.

kontakt do sekretariatu:

telefon: 22 123 67 50

email: osrodek@opsochota.waw.pl 

Sygnalista

Informacje dotyczące Sygnalistów w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy znajdują się w Ogłoszeniach 

Sygnalista w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba